V Česku působí řada firem, kterým se podařilo vytvořit unikátní produkt s vysokou přidanou hodnotou, založenou často na vlastním výzkumu nebo nevšedním řešení nějakého problému. Některé – jako třeba výrobce antivirových systémů Avast – jsou notoricky známé. Mnohé ovšem podnikají stranou pozornosti. Týdeník Ekonom připravil seriál, jehož cílem je upozornit na příklady společností, které nejsou jen „dílnou“ pro zahraniční matky. Mají vlastní produkt a často i nevšední způsob jeho prodeje.

První takovou společností, která může posloužit jako inspirativní příklad na cestě Česka k ekonomice s vyšší přidanou hodnotou, je společnost Shoptet. Firma pro své zákazníky staví e‑shopy a její technologii nyní využívá přes 40 procent internetových obchodů na českém trhu. Shoptetu nechybí ani mezinárodní ambice. Vedle Česka podniká také na Slovensku a letos vstoupil na maďarský trh. Postupně chce dobýt i další evropské země.

S produktem, který nabízí šablonové řešení pro e‑shopy, přišel Shoptet v roce 2009. Za zrodem tohoto nápadu stála vlastní zkušenost zakladatele firmy Miroslava Uďana s budováním on‑line obchodu. Bylo to tehdy podle něj komplikované a drahé. Náklady na vytvoření plně funkčního a uživatelsky přívětivého e‑shopu totiž šplhají do stovek tisíc až milionů korun.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 80 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-66994540-shoptet-pomaha-zacinajicim-e-8209-shopum-dohnat-velkou-konkurenci