Shoptet pomáhá začínajícím e‑shopům dohnat velkou konkurenci
Za nejdůležitější milník, který pomohl Shoptetu k úspěchu, považuje provozní ředitel společnosti Jan Hospodka odklon od budování e-shopů na míru ke standardizované nabídce dostupné všem zákazníkům. autor: Radek Vebr
V Česku působí řada firem, kterým se podařilo vytvořit unikátní produkt s vysokou přidanou hodnotou, založenou často na vlastním výzkumu nebo nevšedním řešení nějakého problému. Některé – jako třeba výrobce antivirových systémů Avast – jsou notoricky známé. Mnohé ovšem podnikají stranou pozornosti. Týdeník Ekonom připravil seriál, jehož cílem je upozornit na příklady společností, které nejsou jen „dílnou“ pro zahraniční matky. Mají vlastní produkt a často i nevšední způsob jeho prodeje.
První takovou společností, která může posloužit jako inspirativní příklad na cestě Česka k ekonomice s vyšší přidanou hodnotou, je společnost Shoptet. Firma pro své zákazníky staví e‑shopy a její technologii nyní využívá přes 40 procent internetových obchodů na českém trhu. Shoptetu nechybí ani mezinárodní ambice. Vedle Česka podniká také na Slovensku a letos vstoupil na maďarský trh. Postupně chce dobýt i další evropské země.
S produktem, který nabízí šablonové řešení pro e‑shopy, přišel Shoptet v roce 2009. Za zrodem tohoto nápadu stála vlastní zkušenost zakladatele firmy Miroslava Uďana s budováním on‑line obchodu. Bylo to tehdy podle něj komplikované a drahé. Náklady na vytvoření plně funkčního a uživatelsky přívětivého e‑shopu totiž šplhají do stovek tisíc až milionů korun.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.