Je to jen pár let, co automobilky viděly v segmentu pick-upů velkou příležitost. Mechanicky poctivá auta, která projedou takřka vším, utáhnou těžký přívěs a přitom je jejich robustnost a atraktivní macho design jasně předurčují k tomu, aby je majitel po těžkém dni v práci „osprchoval“ wapkou a vyrazil s nimi do opery. V Americe to funguje, tak proč ne v Evropě?
Do třídy, která byla dlouhodobě doménou japonských značek a amerického Fordu, se najednou začal hrnout Volkswagen s Amarokem, Mercedes s třídou X a další. Plán ale nevyšel. Amarok se z nabídky VW potichu vytratil a čeká se na novou generaci, kterou pro Němce postaví Ford. Pick-upy Mercedesu nebo Renaultu skončily a brzy je bude následovat i Nissan Navara, na němž byly založené. V nabídce zůstává úspěšný Ford Ranger, proslulá Toyota Hilux, Jeep Gladiator, exoti od Isuzu a SsangYongu a testované Mitsubishi L200.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Martin Přibyl
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



