Sklonit hlavu a brečet doma do polštáře mohl v průběhu lockdownů každý. Apatie a nicnedělání však pravděpodobně není nejlepší cesta, jak si zachovat pozitivní mysl a nepropadnout depresím. Někteří lidé se proto rozhodli pojmout období uzavírek poněkud aktivněji.

„V první fázi pro mě covid znamenal obrovské pracovní vytížení, postupně se ale situace usadila a díky práci z domova jsem ušetřila denně přibližně dvě hodiny, které bych strávila přesuny po městě a dojížděním. Díky tomu se mi podařilo absolvovat digitální akademii od Czechitas, na kterou jsem se chystala několik let a stále jsem ji odkládala,“ říká s nadšením ředitelka komunikace společnosti Sodexo Tereza Knířová. Rozšířila si tak prý obzory a doplnila vzdělání z oblasti analýzy dat. Vrátila se rovněž ke studiu francouzštiny a více času investovala i do spánku a péče o sebe.

Ředitel marketingu a produktu BNP Paribas Cardif Pojišťovny Viktor Houška si chtěl zase doma dopřát kvalitní kávu, ačkoliv nemá kávovar jako v kanceláři. „Nastudoval jsem si, jak připravit domácí variantu kávy na filtru. Nakoupil jsem si vše potřebné včetně speciální konvičky na vodu a od té doby dělám pravidelné kávové rituály,“ popisuje. Generální ředitel a majitel Batist Medical Tomáš Mertlík zase kompletně zrevitalizoval dětské hřiště, intenzivně se věnoval rodině a také zahradě.

Pohyb dokáže člověka nakopnout

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 80 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-66946620-krize-jako-prilezitost-k-seberozvoji-a-aktivnimu-traveni-volneho-casu