Papírově jsou jedním z favoritů digitalizace. Tedy alespoň v Česku. Společnost E.ON Energie, která v tuzemsku zásobuje energiemi více než 1,3 milionu klientů, zavelela k velké změně. Vsadila na razantní digitalizaci. „Řekl bych, že v českém energo segmentu jsme lídry v odbourávání papíru a přesunu zákazníků do digitálního prostředí,“ říká Michal Hátle, vedoucí oddělení Digital české pobočky německého nadnárodního koncernu. Už třetina zákazníků firmy se za období jednoho roku, kdy společnost začala více „tlačit“ digitalizaci, pohybuje v prostředí vystavěném na základě elektronických smluv.
Tlak na přechod do digitálního prostředí zaujal. Michal Hátle byl letos oceněn jako jeden z top lídrů digitální transformace v Česku. Výběr každoročně sestavuje sekce Business Transformation Club & Award v rámci české Asociace komunikačních agentur.
Hromadné „nahrazování“ papíru a přesun obsluhy zákazníků do digitálního prostředí se firmě E.ON podle Hátleho velmi osvědčilo. Nejen že zákazník vyřídí vše z domova, jednání je také rychlejší a pro firmu levnější.
Digitální smlouvy jsou páteř prodejů
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později