Japonské automobilky jako by vyznávaly svoji vlastní verzi samurajského kodexu bušidó. Často se naprosto tvrdohlavě drží svých unikátních řešení a odmítají opisovat od konkurence. Subaru je naprosto typickým příkladem: všechna jeho auta pohánějí specifické ploché motory typu boxer s protiběžnými písty, všechna mají pohon všech kol, bezstupňové převodovky a unikátně řešené asistenční systémy, které řídí stereokamera za čelním sklem.
I na japonské samorosty ale dopadá emisní realita evropského trhu, na němž všichni, kdo chtějí přežít, musí elektrifikovat. A tak i Subaru začalo nabízet svůj první hybrid, říká mu e-Boxer a nabízí ho třeba v nové generaci SUV Forester, jež jsme otestovali.
Ani mild, ani full hybrid
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Martin Přibyl
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



