Když jsme loni poprvé testovali Peugeot 508, bylo jasné, že před námi stojí výrazná osobnost. Jeho design je nepřehlédnutelný a lákavému dojmu nezůstává nic dlužno ani svezení. Vyspělý podvozek spojuje pohodlí střední třídy s obratností vozu o číslo menšího. Hladce a tiše běžící benzinový motor 1.6 Turbo sice nepodává úplně oslňující výkon, ale díky sametově řadicímu automatu dokáže velkému korábu vdechnout konejšivou plynulost, což je proti uskákaným dvouspojkovým převodovkám dominantních německých značek velké plus.

Méně nás potěšil poněkud stísněný interiér, který doplácí na důsledně aerodynamický tvar karoserie se střechou situovanou proklatě nízko a sloupky tak skloněnými, že se z nastupování stává nechtěná rozcvička. V posledku tedy šlo o individualistickou volbu pro manažery, kteří se chtějí dobře svézt, odlišit od většiny a praktická stránka věci u nich nehraje velkou roli.

Žízeň reálného života

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.