Když jsme loni poprvé testovali Peugeot 508, bylo jasné, že před námi stojí výrazná osobnost. Jeho design je nepřehlédnutelný a lákavému dojmu nezůstává nic dlužno ani svezení. Vyspělý podvozek spojuje pohodlí střední třídy s obratností vozu o číslo menšího. Hladce a tiše běžící benzinový motor 1.6 Turbo sice nepodává úplně oslňující výkon, ale díky sametově řadicímu automatu dokáže velkému korábu vdechnout konejšivou plynulost, což je proti uskákaným dvouspojkovým převodovkám dominantních německých značek velké plus.
Méně nás potěšil poněkud stísněný interiér, který doplácí na důsledně aerodynamický tvar karoserie se střechou situovanou proklatě nízko a sloupky tak skloněnými, že se z nastupování stává nechtěná rozcvička. V posledku tedy šlo o individualistickou volbu pro manažery, kteří se chtějí dobře svézt, odlišit od většiny a praktická stránka věci u nich nehraje velkou roli.
Žízeň reálného života
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Martin Frei
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



