Koncerny, pod jejichž křídly se ocitla řada automobilek, vždy stojí před otázkou, jaké místo jednotlivým značkám přisoudit. Skupina Volkswagen to zatím zvládala lépe než ostatní. Jenže nic netrvá věčně a hlavně se v potížích ocitl celý evropský automobilový průmysl. V Německu proto sílí tlaky, aby uspořádání značek doznalo změn, přičemž má na úkor Škody vzrůst role značky VW.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Petr Korbel
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



