Jedno je jisté: byznys čeká nejistá sezona. Hrozba dalšího úderu koronavirové krize v podzimních měsících obchází české firmy. Trápí je nedostatek poptávky po zboží či službách a silná nejistota na trzích. Česká ekonomika se podle aktuální zprávy Českého statistického úřadu ve druhém čtvrtletí meziročně propadla o 11 procent − nejvíce v historii samostatné republiky. Jak se na jejím stavu projeví případná druhá vlna koronaviru? Jak se na ni české firmy připravují? A budou masivně propouštět, když přijde? Odpovědi jsme hledali ve velkém průzkumu týdeníku Ekonom mezi českými firmami a ekonomy.

Zatím jste si přečetli méně než 5 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.