V Evropě pomalu opadává napětí, které způsobil příchod koronavirové krize. Ta dramaticky narušila celé dodavatelské řetězce. Pandemie se ale může vrátit v další vlně, globální obchod navíc brzdí i jiné hrozby jako klimatické změny nebo obchodní války. Velké výkyvy s tím spojené přitom přežijí nejlépe firmy, které umí rychle reagovat na náhlé změny. V tom ale řadě podniků brání to, že v jejich skladech a obchodech je zbytečně mnoho "ležáků" − zboží, které se příliš neprodává. "Výhodnější je zmenšit sklady, zúžit počet položek a dívat se na to, co zákazník opravdu chce. Podstatou je neumožnit nakupujícímu, aby si vybíral ze 150 kusů, ale třeba jen z 50, to mu pořád bude stačit," říká Tomáš Formánek, odborník na řízení dodavatelských řetězců ze společnosti Logio.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.