Téměř dvě třetiny Evropanů si vybírají na internetu zboží prostřednictvím vyhledávačů. A zhruba polovina obyvatel Evropy si před nákupem přes internet prověří nabídky přes některý webový srovnávač, což je v Česku třeba Zboží.cz nebo Heureka. Jenže výsledky vyhledávání a srovnání cen nemusí vždy spotřebitelům dát na prvním místě nejvýhodnější nabídku. Změnit to má nové evropské nařízení o podpoře spravedlnosti a transparentnosti pro podnikatelské uživatele on-line zprostředkovatelských služeb.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Alžběta Vejvodová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



