Až bude starší, začne cestovat do bližších destinací, nyní dává přednost vzdálenějším cílům. Čerstvý čtyřicátník Petr Patočka, majitel firmy Kyosun, která se 10 let specializuje na dovoz a prodej japonského čaje, má prý nyní peníze i ideální věk pro cestování. "Mám dost sil, abych podstoupil i dvoudenní martyrium, než se do země dostanu," říká. První velkou výpravu absolvoval s kamarády transsibiřskou magistrálou, nyní cestuje hlavně s manželkou. "Našel jsem ženu, která je zároveň fantastický parťák."
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



