Že Čechům nejde výstavba dálnic, to by šlo s přihlédnutím k její finanční a organizační náročnosti i k členitému terénu v zemi nebo pomalé zdejší justici ještě jakž takž skousnout. Že se ovšem Česko ani po třinácti letech od zavedení nenaučilo efektivně vybírat dálniční mýtné čili peníze, nad tím už zůstává rozum stát. Příběh mýta nejenže byl extrémně spletitý už na samotném počátku v roce 2007, kdy firma Kapsch začala spravovat výběr poplatků prostřednictvím mýtných bran, ale postupem času se místo zjednodušení ještě víc zamotával. A dnes jde doslova o nepřehledný Kocourkov.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později