Málokterá automobilka se může právem zařadit mezi výrobce, kteří všechno dělají trochu jinak, po svém, a přitom se jim daří. Mazda vytrvale přichází s řešeními, která nemají obdoby. Třeba teď na podzim začne prodávat převratný benzinový motor, který využívá techniku spalování využívanou naftovými agregáty, čímž si má zajistit nízkou spotřebu. Léta se značka sveřepě drží vývoje benzinových motorů bez turba. V nabídce nemá maloobjemové motory jako naprostá většina aut prodávaných v Evropě. Navíc si ještě zakládá na výrazném designu, u něhož s každým novým autem překvapí, že vedle unifikovaných modelů od jiných značek je schopná pouštět do světa vizuálně výrazně jiné vozy.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111