Málokterá automobilka se může právem zařadit mezi výrobce, kteří všechno dělají trochu jinak, po svém, a přitom se jim daří. Mazda vytrvale přichází s řešeními, která nemají obdoby. Třeba teď na podzim začne prodávat převratný benzinový motor, který využívá techniku spalování využívanou naftovými agregáty, čímž si má zajistit nízkou spotřebu. Léta se značka sveřepě drží vývoje benzinových motorů bez turba. V nabídce nemá maloobjemové motory jako naprostá většina aut prodávaných v Evropě. Navíc si ještě zakládá na výrazném designu, u něhož s každým novým autem překvapí, že vedle unifikovaných modelů od jiných značek je schopná pouštět do světa vizuálně výrazně jiné vozy.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Eva Srpová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



