Martin Myšička
marketingový manažer Nescafé Dolce Gusto
Martin Myšička je od 1. srpna novým marketingovým manažerem značky Nescafé Dolce Gusto. Při svém nástupu do Nestlé v roce 2008 zastával roli stážisty v oddělení prodeje. Během dvouletého programu nasbíral zkušenosti v oblasti finančního kontrolingu a prodeje a následně se stal součástí týmu pro klíčové zákazníky. V roce 2017 byl povýšen na pozici manažera trade marketingu pro kategorii horkých nápojů, kde působil do současnosti. Nový marketingový manažer bude mít za úkol pokračovat ve zvyšování povědomí o značce mezi spotřebiteli a nastolení nových marketingových strategií. Jeho prvním projektem na této pozici bude uvedení na trh nové řady kávových výrobků značky Starbucks, prodávaných v rámci licence společnosti Nestlé.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111