Kdo by z toho nebyl paf? Každý miluje filmové trailery. Jsou strhující a tají se vám z nich dech. Perfektní záběry násobí ještě lepší zvukové efekty. Když se na ně v kině před promítáním hlavního filmu díváte, říkáte si: "Hm, tak tohle musím vidět!"
Ale pak na dotyčný film jdete, místo 90 vteřin ho sledujete dvě hodiny a celou dobu vám běží hlavou: "Panebože, proč jsem na tuhle šílenou blbost šel?"
Pravda je taková, že z jakékoli dvouhodinové pitomosti lze sestříhat minutu a půl famózní upoutávky. A analogií filmových trailerů je ve světě sociálních sítí Instagram. I když vezmete ten nejnudnější nebo nejpitomější lidský život, tak z něj "vyrobíte" lákavý instagramový účet.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Miloš Čermák
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



