Kdo by z toho nebyl paf? Každý miluje filmové trailery. Jsou strhující a tají se vám z nich dech. Perfektní záběry násobí ještě lepší zvukové efekty. Když se na ně v kině před promítáním hlavního filmu díváte, říkáte si: "Hm, tak tohle musím vidět!"
Ale pak na dotyčný film jdete, místo 90 vteřin ho sledujete dvě hodiny a celou dobu vám běží hlavou: "Panebože, proč jsem na tuhle šílenou blbost šel?"
Pravda je taková, že z jakékoli dvouhodinové pitomosti lze sestříhat minutu a půl famózní upoutávky. A analogií filmových trailerů je ve světě sociálních sítí Instagram. I když vezmete ten nejnudnější nebo nejpitomější lidský život, tak z něj "vyrobíte" lákavý instagramový účet.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později