Když Ivana Beránková před 15 lety převzala rodinnou firmu, bojovala se strachem vzít si na rozvoj podnikání vysoký úvěr. Nakonec si půjčila a vyplatilo se to. Luxusní pánské košile dnes dodává téměř pěti desítkám tuzemských obchodů a chtějí je zákazníci nejen v Česku a na Slovensku, ale i v Maďarsku, Rakousku nebo třeba Německu.
Beránková se narodila do podnikatelské rodiny. Její dědeček vlastnil po válce proslavenou přeloučskou pekárnu a hned po revoluci se pustili do podnikání i její rodiče. "Otevřeli si obchod s textilem. Ze školy jsem často chodila rovnou tam a pomáhala," vzpomíná pardubická podnikatelka s tím, že časem rodinné firmě přestala nabídka dodavatelů stačit a našla šicí dílnu, které začala zadávat vlastní výrobu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



