Italských značek vyrábějících motocykly je poměrně hodně. Moto Guzzi je ale vůbec nejstarší. Svoje stroje posílá na silnice nepřetržitě od roku 1921. Firma, která tak za pár let oslaví sté jubileum, umí perfektně zužitkovat zkušenosti a přetavit je do klasického retrostroje s kapkou moderních technologií. To je přesně novinka v podobě výletního modelu V9 Roamer.
Motorka je to od pohledu nápaditá, hlavně v zajímavém barevném provedení, ve kterém přijel testovaný kousek. Dynamicky seříznutá nádrž v oranžovém laku, s bílými pruhy a stříbrným znakem letícího orla je působivá, i když její tvary ji předurčují jen k nižšímu objemu 15 litrů benzinu.
Pod ní se naskýtá pohled na dvě vystouplé cihličky pro značku tak typického dvouválce svírajícího úhel 90 stupňů, ze kterých vychází samostatné masivní výfuky. O efekt je tak bohatě postaráno. K dokreslení celku se už pak hodí lehce profilované sedlo nebo samostatný budík. Ten ukazuje jen rychlost, otáčky se nedozvíte a vhodnou chvíli pro přeřazení budete muset odhadnout jen podle zvuku nebo problikávání červené kontrolky. U vyloženě výletního stroje to ale zas tak zásadní problém není.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Markovič
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



