Uherskohradišťský dealer automobilů se rozhodl, že začne nabízet speciální kempovací model Opel Vivaro. Dohodl se s českou firmou nest by egoé a společně postavili dodávku s obytnou vestavbou. To, že Ekonom dostal k testu právě Opel, je dáno jen nabídkou. Firma z jižní Moravy totiž umí vyrobit zakázkové obytné korpusy pro celou řadu dodávek.
Vestavba přitom není až zas tolik limitovaná velikostí vozu. Dostupná je pro kompaktní dodávky, jako je Ford Connect, Volkswagen Caddy, Citroën Berlingo nebo třeba Renault Kangoo. Montuje se ale i do velkých užitkových vozů, vedle testovaného Opelu je to ještě Volkswagen Multivan, Mercedes-Benz třídy V nebo Hyundai H1. Celkem je takových aut 15. A to ještě nepočítáme jejich starší verze, které jsou pro vestavbu vhodné také.
Vestavba má poměrně jednoduchou konstrukci, vyrobena je z tlačené HPL překližky, firma používá i hliník a nerez nebo plast. Základem korpusu je hranatý box, který se umístí do zadní části vozu, k němu je pak připojen rozkládací rošt. Ve většině vozů si tak majitel může nechat zadní sedadla, která pak jen sklopí a na jejich záda rošt upevní. Pak už stačí jen matrace z kompozitní pěny a postel pro dva je hotová.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Markovič
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



