Byla jich celá řada. Když se z píšícího novináře de facto přes noc stanete manažerem mediálního domu, který řeší nejen kvalitu obsahu několika titulů, ale i lidi, strategie a byznys kolem nich, je to velká změna. Zvládnout tuhle změnu byla výzva, nepochybně. Jste ve stejné firmě, sedíte v téže místnosti, potkáváte tytéž kolegy... a přesto máte mnohdy pocit, že jste změnili zaměstnání.
Jedním z prvních úkolů, který mě v nové roli čekal, bylo získat nadhled a odpoutat se od minulosti. Deset let jsem strávila v redakci, jejíž členové byli (a stále jsou) hrdí na to, že píší právě pro ni. Deset let jsme s kolegy jako šéfové rubrik dělali všechno pro to, abychom měli nejlepší zpravodajství a byli o krok před konkurencí.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Zuzana Kleknerová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



