Lucie se ptá

Nemění se věci, měníme se my lidé. Přesně to praví jeden známý a pravděpodobně také neoblíbený citát. O fungování ve firmách a organizacích to platí zrovna tak. Společnosti se nezmění jen proto, že někdo zakoupil nový program a zavedl nový systém, nastavil nové procesy a přetváří struktury. Celá firma se mění teprve ve chvíli, kdy se na změnu adaptují lidé v ní. Pak teprve může sklízet ovoce. Pro manažery, kteří nastavují novou strategii, je tedy klíčové, jak se jim podaří vtáhnout do ní ostatní zaměstnance.

Byl jsem najatý jako manažer "pro změnu a novou strategii", ale nedaří se mi pohnout s týmem. Pořád jen narážím na reakci "vždycky jsme to dělali takhle". Co můžu udělat líp?


Radka Dohnalová odpovídá

Každý z nás při rozhodování bere v potaz své zkušenosti a představy o sobě a druhých. Řídíme se tzv. belief systémem, což je to, v co věříme, že je správně. Belief systém tvoří naši mentalitu.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 60 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-65767610-vize-si-zada-priklady