Minulostí jsou časy, kdy se obchod řídil intuicí a prognózy jeho budoucího vývoje se utvářely na základě zpráv z denního tisku. Moderní byznys staví na analýze firemních dat a jejich reportingu. Pocitové řízení a tiskoviny vyměnili současní byznysmeni za graficky propracované manažerské dashboardy, které jedním kliknutím přináší na displej chytrého telefonu přehled všech nejdůležitějších firemních výstupů. Agregovaná data v podobě aktivních tabulek a grafů využívají ke strategickému řízení obchodu i v mladé české společnosti Delmart, která se zabývá prodejem potravin nejvyšší kvality.
Reportovat jde i bez historie
Společnost Delmart vznikla na zelené louce. V roce 2014 ji založil Dušan Mrozek, někdejší předseda představenstva české pobočky Marks & Spencer. Místo předčasného důchodu se Mrozek s chutí vrhl do budování start-upu. Měl vizi vytvořit v České republice důvěryhodný koncept zdravých potravin, které by svou kvalitou převyšovaly ty nabízené v obchodních řetězcích. Už po roce bylo jasné, že nešlápl vedle. Koncept se ukázal jako životaschopný a Mrozek rozhodl o další expanzi společnosti. To si ale žádalo nastavení celé řady firemních procesů, mimo jiné i reportingu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111