Minulostí jsou časy, kdy se obchod řídil intuicí a prognózy jeho budoucího vývoje se utvářely na základě zpráv z denního tisku. Moderní byznys staví na analýze firemních dat a jejich reportingu. Pocitové řízení a tiskoviny vyměnili současní byznysmeni za graficky propracované manažerské dashboardy, které jedním kliknutím přináší na displej chytrého telefonu přehled všech nejdůležitějších firemních výstupů. Agregovaná data v podobě aktivních tabulek a grafů využívají ke strategickému řízení obchodu i v mladé české společnosti Delmart, která se zabývá prodejem potravin nejvyšší kvality. 

Reportovat jde i bez historie

Společnost Delmart vznikla na zelené louce. V roce 2014 ji založil Dušan Mrozek, někdejší předseda představenstva české pobočky Marks & Spencer. Místo předčasného důchodu se Mrozek s chutí vrhl do budování start-upu. Měl vizi vytvořit v České republice důvěryhodný koncept zdravých potravin, které by svou kvalitou převyšovaly ty nabízené v obchodních řetězcích. Už po roce bylo jasné, že nešlápl vedle. Koncept se ukázal jako životaschopný a Mrozek rozhodl o další expanzi společnosti. To si ale žádalo nastavení celé řady firemních procesů, mimo jiné i reportingu.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 80 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://ekonom.cz/c1-65765490-spolecnost-delmart-zlepsila-reporting-a-zefektivnila-prodej