Společnost O2 je uznávaným lídrem ve svém oboru, který se nebojí neustále zavádět novinky. Jednou z nich bylo třeba zavedení prodeje prostřednictvím platformy on-linové komunikace mluvii.com, který si zasloužil ohlas nejenom u zákazníků, ale i u samotných operátorů prodeje.
Za rozhodnutím, že se společnost O2 vydá zcela novou a neprošlapanou cestou, stála snaha o lepší a efektivnější komunikaci se zákazníkem. On-linová komunikace se totiž nabízí jako mnohem vhodnější kanál, a to z mnoha důvodů. Takový prodej je mnohem názornější, lze jej realizovat v době, kdy o něj potenciální klient opravdu stojí a má na prodejní rozhovor čas, navíc lze oslovit takové zákazníky, kteří signalizují, že budou o nabídku jevit zájem. Prodej zmíněnou formou komunikace má zkrátka mnoho výhod, které si v O2 dobře uvědomovali.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později