Společnost O2 je uznávaným lídrem ve svém oboru, který se nebojí neustále zavádět novinky. Jednou z nich bylo třeba zavedení prodeje prostřednictvím platformy on-linové komunikace mluvii.com, který si zasloužil ohlas nejenom u zákazníků, ale i u samotných operátorů prodeje.
Za rozhodnutím, že se společnost O2 vydá zcela novou a neprošlapanou cestou, stála snaha o lepší a efektivnější komunikaci se zákazníkem. On-linová komunikace se totiž nabízí jako mnohem vhodnější kanál, a to z mnoha důvodů. Takový prodej je mnohem názornější, lze jej realizovat v době, kdy o něj potenciální klient opravdu stojí a má na prodejní rozhovor čas, navíc lze oslovit takové zákazníky, kteří signalizují, že budou o nabídku jevit zájem. Prodej zmíněnou formou komunikace má zkrátka mnoho výhod, které si v O2 dobře uvědomovali.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



