Lucie se ptá
S nástupem generace millennials se podle odborníků ve společnosti vytvořila obrovská komunikační propast. Vzteknout se z ní mohou hlavně o pár let starší zaměstnavatelé či marketéři. Zjišťují totiž, že roky zajetá pravidla jaksi vyčpěla. Chytnout generaci dvacet a něco na telefonu? Modleme se. Zachytit její pozornost v e-mailu? Další zbožné přání. Jenže co tedy funguje? Jedním z prvních kroků je zeptat se "nepolapitelného" dotyčného, jak vlastně komunikuje, a víc si toho všímat. Ovšem, až se vám s ní či s ním podaří spojit.
Vedu tým složený ze samých čerstvých absolventů a mám pocit, že mě zcela ignorují. Poradám se vyhýbají, na mé e-maily nereagují. Co dělám špatně?
Jiří Devát odpovídá
Fakt, že jste se narodil na začátku 70. let, už nenapravíte. V porovnání s dnešními dvacátníky máte výhodu, že jste ještě zažil punk a novou vlnu, Metalliku, Depeche Mode či Stinga na vrcholu slávy. Asi však neujíždíte na Spotify či Deezeru a neposloucháte mash-ups, to vede k vašemu nepochopení. Z této hudební vsuvky vyplývá, že generace X má pořád co sdělit. Jen ta korporátní forma e-mailů už je pro tu mladší generaci Y vyčpělá. Upřímně řečeno, ani mně e-mailová kultura nepřijde atraktivní. Vytřídit z tuny e-mailů jeden podstatný se rovná hledání jehly v kupce sena.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jiří Devát
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



