Kdy a jak se zrodila myšlenka na ocenění Český Goodwill?
Z našich zkušeností a setkávání s klienty jsme vnímali nespokojenost lidí mnohdy hraničící s naštváním na situaci kolem roku 2011-2012. Česká společnost procházela krizí hodnot a morálky, veřejnost nebyla spokojena s vládnoucími elitami a často se objevovaly názory, že všichni podnikatelé jsou automaticky podvodníci. Rozhodli jsme se, že se pokusíme toto obecné povědomí změnit tím, že v projektu budeme prezentovat firmy, které podnikají poctivě a působí společensky odpovědně.
Tak se v roce 2013 zrodil první, pilotní ročník ocenění Český Goodwill. Znali jsme řadu klientů - malých a středně velkých firem, které své podnikání dotáhly daleko a přispěly ke zlepšení řady věcí ve svém regionu. Setkali jsme se s řadou příběhů podnikatelů i živnostníků, kteří bez ohledu na překážky šli za svým snem, dokázali prosadit na trhu určitý výrobek nebo zprovoznit službu, která nejen pomohla lidem v regionu, ale především mnohým v určité oblasti nabídla práci. Tak jsme si řekli, že příběhy lidí, kteří svým podnikáním posunují dění v lokalitách dopředu, budeme objevovat a inspirovat jimi i ostatní lidi v naší zemi. Tak se zrodilo ocenění veřejnosti Český Goodwill.
Z jakých zkušeností jste vycházeli?
Náš core byznys zahrnuje poradenství řízení podniku v nejširším slova smyslu. Jsme tak trochu doktoři středně velkých firem. Nastavujeme podnikové procesy, řešíme projektový management a řízení změn, optimalizujeme procesy ve finančním řízení. Formulujeme marketingové a obchodní strategie firem.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Alena Kazdová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



