Analýza dat o zákaznících a jejich chování je běžnou součástí obchodního rozhodování i práce v marketingu. A konečně se začíná zabydlovat i v HR a mezi personalisty. V praxi se ukazuje, že personální oddělení ve společnostech evidují o svých zaměstnancích mnoho dat, jejichž potenciál však plně nevyužívají a mnohdy nevnímají jejich význam. Proto je v průběhu let přestávají evidovat. Když se pak společnost rozhodne investovat do nového HR systému, zjistí, že data, kterými disponuje, jsou neúplná a nespolehlivá.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



