Pro Martinu Klubicovou, šéfku české pobočky personální agentury Synergie, to byl pracovní zážitek, na který jen tak nezapomene. Pomáhala velké IT společnosti najít kandidáta na střední manažerský post. Uchazeč uspěl v přijímacích pohovorech, dostal nabídku a přijal ji. Zdálo se, že další úspěšný nábor je zpečetěn.
"Pak si ale u klienta někdo všiml, že ten člověk napsal na Facebook rasistickou poznámku namířenou proti Romům. Personální ředitelka nám zavolala, že musíme nabídku stáhnout," vzpomíná Klubicová. Technologická společnost se podobně jako jiné koncerny řídila globálními firemními hodnotami, které zapovídají jakékoli projevy diskriminace.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Tomáš Pergler
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



