Z výzkumu Stanfordovy univerzity vyplývá, že dosahování výsledků manažerů je ze 75 procent generováno způsobem myšlení, nikoliv zkušeností. Lidé přirozeně a bezmyšlenkovitě opakují chování, které se jim v jejich subjektivním hodnocení v minulosti osvědčilo. Když si připustíme fakt, že 75 procent dosaženého výsledku určuje právě způsob našeho myšlení, přichází čas, kdy je nezbytné se nad náborem a rozvojem lidí zamyslet jinak. Ve výběru klíčových zaměstnanců proto doporučujeme změnit některé dosud zavedené postupy.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



