Lucie se ptá
Občas to ujede. Obzvlášť uprostřed rozvolněného léta. Vzpomínám na okamžik, kdy mi přistál e-mail s oslovením "Milá paní Špačková". Do minuty přišel e-mail s omluvou za přejmenování, že už má dotyčný vzhledem k venkovní teplotě přehřátý mozek. Rozesmál mě. Polehčující okolností jeho ornitologickému lapsu bylo i to, že kolem mě v redakci tehdy seděli kolegové Strnadová, Čížek a Kohout.
Často se to ale nepromíjí. Ve firmách se najdou adresáti, kteří po přečtení nevhodného oslovení v e-mailu zanevřou na nabídku i jejího odesílatele. Studie potvrzují, že o reakci adresáta na obdrženou elektronickou poštu rozhoduje z devadesáti procent použité oslovení a uzavření e-mailu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jiří Devát
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



