Lucie se ptá
Občas to ujede. Obzvlášť uprostřed rozvolněného léta. Vzpomínám na okamžik, kdy mi přistál e-mail s oslovením "Milá paní Špačková". Do minuty přišel e-mail s omluvou za přejmenování, že už má dotyčný vzhledem k venkovní teplotě přehřátý mozek. Rozesmál mě. Polehčující okolností jeho ornitologickému lapsu bylo i to, že kolem mě v redakci tehdy seděli kolegové Strnadová, Čížek a Kohout.
Často se to ale nepromíjí. Ve firmách se najdou adresáti, kteří po přečtení nevhodného oslovení v e-mailu zanevřou na nabídku i jejího odesílatele. Studie potvrzují, že o reakci adresáta na obdrženou elektronickou poštu rozhoduje z devadesáti procent použité oslovení a uzavření e-mailu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později