Pošlete do úterý 22:00 SMS ve tvaru: EKONOM JMENO PRIJMENI ULICE CP OBEC PSC na číslo 90211 a časopis Ekonom vám doručíme až domů. Přečtěte si více o službě.
Cena SMS služby včetně doručení výtisku je 49 Kč vč. DPH. Službu technicky zajišťuje ATS Praha.
Koncern Volkswagen tak využije propojení svých automobilek pod jednou střechou. Nový Seat totiž bude sdílet techniku s budoucí Škodou Yeti, jejíž výroba bude spolu s dalším větším SUV od Škody (zatím se mu říká Kodiaq) probíhat v továrně v Kvasinách.
Nový Seat se bude od Škody lišit zejména z hlediska designu. Jak odhaluje fotografie, návrháři nasadili aktuální linky vozů Seat. Doplnili je o nápadné LED světlomety. Vůz by měl být samozřejmě příkladně praktický. Do kufru se vejde 510 litrů zavazadel.
Pod kapotou se objeví tradiční koncernová nabídka. Těšit se tedy můžeme na přeplňované motory spalující benzin nebo naftu, přičemž objem bude od jednoho do dvou litrů. Pod kapotou se tedy objeví i poměrně nový benzinový tříválec, který jsme už v Ekonomu testovali ve službách Seatu Ibiza. Očekávají se ještě jednotky 1.4 TSI nebo 1.6 a 2.0 TDI. Nejúspornější z nich by si měly podle oficiálních údajů říct jenom o 4,3 litru paliva na 100 kilometrů.
Seat Ateca se objeví na březnovém autosalonu v Ženevě. Pro automobilku je to přitom z ekonomického pohledu velmi důležitý model. Může ji jednak finančně silně povzbudit, jednak by se mu mohlo podařit dostat značku i na nové trhy. Seat to potřebuje, v koncernu zatím oproti Audi, Volkswagenu i Škodě hraje roli otloukánka.