Sama jsem během své manažerské kariéry absolvovala desítky vzdělávacích programů - když si však položím otázku, kolik z nich mě někam opravdu významně posunulo a změnilo můj styl práce, docházím stěží k číslu tři. To je smutná bilance, a tak jsem se začala sama sebe ptát proč? A co se mělo udělat jinak? Tento článek by měl být odpovědí na takové otázky.
Hned na začátku je třeba zdůraznit, že ideální životní cyklus každé vzdělávací aktivity by měl mít následující tři fáze (viz obrázek na str. 44): 1. Plán, 2. Realizace a 3. Follow Up (sledování a zhodnocení efektu vzdělávací akce).
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později