Ať už návštěvníci diskoték, studenti ve zkouškovém období, dálkoví řidiči či fanoušci extrémních sportů, výrobek Dietricha Mateschitze zná většina z nich. Jeho energetický drink Red Bull nesmí v žádné z těchto skupin chybět, konzumenti si na něm cení především jeho schopnost povzbudit smysly a zahnat únavu. To je i to, co na něm při prvním ochutnání kdysi počátkem osmdesátých let ocenil i sám Mateschitz.
Tenkrát často jezdil na služební cesty do Thajska, kde narazil na sirup zvaný Krating Daeng, což v překladu znamená Rudý býk (anglicky Red Bull). Manažerovi, který tehdy pracoval jako vedoucí marketingový expert pro společnost Blendax, nápoj pomáhal překonat únavu z letu a časového rozdílu. V Asii byl určen především pro manuálně pracující dělníky, farmáře a řidiče.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111