V pražském metru se můžete setkat s reklamou na Ramu s máslem, která vás odkazuje na sociální sítě: "Inspirujeme na Facebooku a YouTube." Řada firem hledá mladé odborníky prostřednictvím sociálních sítí. Loni v listopadu se skupinka několika desítek lidí na Facebooku domlouvala, že prezidentu Zemanovi vystaví červenou kartu. Na Národní třídu v Praze jich ale přišlo několik tisíc. Podobně se však dá připravit útok proti konkurenční firmě. Informace na sociálních sítích se šíří velice rychle a lavinovitě.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



