Pošlete do úterý 22:00 SMS ve tvaru: EKONOM JMENO PRIJMENI ULICE CP OBEC PSC na číslo 90211 a časopis Ekonom Vám doručíme až domů. Více zde.
Cena SMS služby včetně doručení výtisku je 49 Kč vč. DPH. Službu technicky zajišťuje ATS Praha.
Mladoboleslavská automobilka považuje novou generaci modelu Superb za vrchol své historicky největší modelové ofenzívy. První výstavní prezentace tohoto automobilu proběhne na ženevském autosalonu počátkem března.
"Půjde o naši vlajkovou loď, přičemž si přejeme, aby tento vůz neoslovoval jen naše stávající zákazníky, ale aby přitáhl i nové klienty, a to ze segmentu o třídu výše," uvedl Luboš Vlček, šéf prodejní organizace Škody Auto ČR v rozhovoru pro týdeník Ekonom.
Při této příležitosti obhajoval Vlček rovněž prosincové zdražení, k němuž Škoda v tuzemsku přistoupila, přestože s výjimkou modelu Citigo vyrábí všechna auta v Česku a pokles kurzu koruny na ni tedy nedopadá tolik, jako na čisté dovozce.
"Cenový krok, k němuž jsme přistoupili, byl motivován nejen vývojem kurzu, ale také tím, že jsme chtěli zákazníkům nabídnout mnohem transparentnější doporučené ceny. Ty nyní zahrnují také dopravné ze závodu, které v předchozích letech figurovalo jako samostatná položka. Domnívám se totiž, že už bychom neměli zákazníky iritovat nějakými položkami pod čarou, které oficiálně uváděnou cenu zvyšovaly. Průměrné zvýšení cen přitom činilo necelá 2 procenta, a očistíme-li to o zmíněnou dopravu, dostáváme se k jednomu procentu, což byl v současné situaci nezbytný krok," prohlásil Vlček.
Celý rozhovor s Lubošem Vlčkem si můžete přečíst v Ekonomu č. 5, jenž vychází ve čtvrtek 29. ledna.