Howard Schultz, ředitel firmy Starbucks, minulý rok prohlásil, že "transparentnost je součástí vůdcovství". Pokud tomu tak je, měli by se ředitelé cítit při vedení svých šiků neustále kvalifikovanější. Svět obchodu a podnikání je nucen otevřít se veřejnosti v mnoha oblastech od daní a vládních zakázek až po programy na podporu udržitelného rozvoje a boj proti korupci. Aktivisté se radují z velkých úspěchů. I přesto ale chtějí stále více. Vedoucí představitelé firem se tak začínají ptát, zda nehrozí, že revoluce zajde příliš daleko.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



