Je až s podivem, jak dlouho nechalo BMW X6 svoji konkurenci chladnou. Když v roce 2009 přišlo na trh, způsobilo nemalý rozruch. Nejprve je odsoudili kritici za jeho nevzhlednost, přílišnou robustnost a fakt, že SUV hrající si na sportovní kupé je jednoduše nesmyslem. Záhy se z něj ale stal absolutní bestseller. Oblíbili si je nejen zákazníci v Rusku, ale také v USA.
Ve chvíli, kdy BMW posílá na trh druhou generaci SUV-kupé se objevuje podobný model u Mercedesu. Automobilka ho nazvala GLE a je na první pohled jasné, že se snažila u X6 silně inspirovat. Auto vychází z SUV řady ML.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111