Dick Costolo býval improvizačním komikem. Ostrovtip by se mu mohl hodit i v podnikání, obzvláště je-li jeho publikum poněkud rozmrzelé. Sedmého listopadu oslavila jím vedená firma Twitter první výročí svého vstupu na burzu. Přes prvotní chválu jsou její hodnocení ze strany investorů smíšená (viz graf). Nikdo nedokáže jednoznačně říci, jaké jsou její vyhlídky. Někteří lidé jsou přesvědčeni, že by se mohla stát dalším gigantem digitální reklamy - na úrovni Googlu či Facebooku - zatímco jiní se domnívají, že svým významem nepřesáhne hranice specifického segmentu, byť poměrně významného, a dříve či později bude jako taková hodnocena.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později