Firmy jako ČEZ, RWE, Vodafone, BMW, Lobkowicz nebo třeba Česká televize využily první červencové dny k intenzivnímu marketingu. Díky tomu si mohl každý, kdo absolvoval během karlovarského filmového festivalu procházku po kolonádě, "nasbírat" pěknou sérii dárků. Filmová přehlídka totiž ani letos nebyla jen o nejzajímavějších filmech, ale tradičně i o prezentaci jednotlivých firem, které se na jejích přípravách podílely. Ty kolem řeky Teplá umístily své stánky a do ulic vyslaly maskoty, kteří kolemjdoucí lákali na nejrůznější služby. Oranžoví panteři v barvách skupiny ČEZ na potkání rozdávali svoje zmenšené plyšové atrapy. Všude poletovaly i oranžové balonky se značkou energetické firmy, která je už třináct let generálním partnerem festivalu. ČEZ přispívá do rozpočtu festivalu každý rok částkou pohybující se kolem 20 milionů korun. Rozpočet festivalu je přitom každoročně okolo 140 milionů korun.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111