Co vlastně znamená být společensky odpovědný? Velice zjednodušeně - podporovat region, znevýhodněné skupiny spoluobčanů, podílet se na zajímavých projektech, které by nevznikly bez finanční podpory... Zkrátka být prospěšný a podělit se o svůj zisk s někým dalším, kdo to potřebuje. A proč to firmy vlastně dělají? Druhotným efektem je rozhodně marketingový prospěch, který tyto aktivity firmám přináší. Společensky odpovědné činnosti jsou vždy vnímány jako pozitivní, podporující značku a dobrou pověst společnosti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



