Slovy jako regiony, regionalizace a decentralizace se zaklínají víceméně všichni, kteří hodnotí konkurenceschopnost a sestavují všemožné žebříčky. Všechno je ale jinak. Největší rozdíl mezi výrobním podnikem v Praze a v regionech je velmi často v lidech a jejich přístupu. A je daný jejich oddaností značce a menší nabídkou příležitostí.
V regionu jde velmi často o podstatného regionálního zaměstnavatele budícího příslušné emoce nejen podle toho, jak se mu daří, ale hlavně jak úspěšně komunikuje s veřejností. Co se v Praze ztratí, zde vyčnívá a je třeba to citlivě, leč důsledně vyřešit.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později