Slovy jako regiony, regionalizace a decentralizace se zaklínají víceméně všichni, kteří hodnotí konkurenceschopnost a sestavují všemožné žebříčky. Všechno je ale jinak. Největší rozdíl mezi výrobním podnikem v Praze a v regionech je velmi často v lidech a jejich přístupu. A je daný jejich oddaností značce a menší nabídkou příležitostí.
V regionu jde velmi často o podstatného regionálního zaměstnavatele budícího příslušné emoce nejen podle toho, jak se mu daří, ale hlavně jak úspěšně komunikuje s veřejností. Co se v Praze ztratí, zde vyčnívá a je třeba to citlivě, leč důsledně vyřešit.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



