Být yuppíkem (young urban professional - sebestředný mladý dobře vydělávající profesionál) na začátku 21. století je zoufale nemoderní. Frikulíni (free, cool a in - ten, kdo je v pohodě, a ví, co se nosí) najdou uplatnění pouze v reklamách na nízkonákladové banky, a z bobos (Bourgeois Bohemian - vzdělanci žijící v luxusu) čouhá jejich pozérské maloměšťáctví ještě více, než když na přelomu tisíciletí vládli světu. Pravou alternativou je životní styl foodies, tedy lidí, kteří našli koníčka v jídle, rozumějí mu a hledají a nacházejí v něm zážitek.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



