Být yuppíkem (young urban professional - sebestředný mladý dobře vydělávající profesionál) na začátku 21. století je zoufale nemoderní. Frikulíni (free, cool a in - ten, kdo je v pohodě, a ví, co se nosí) najdou uplatnění pouze v reklamách na nízkonákladové banky, a z bobos (Bourgeois Bohemian - vzdělanci žijící v luxusu) čouhá jejich pozérské maloměšťáctví ještě více, než když na přelomu tisíciletí vládli světu. Pravou alternativou je životní styl foodies, tedy lidí, kteří našli koníčka v jídle, rozumějí mu a hledají a nacházejí v něm zážitek.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později