Nejlepší je si některé věci vyzkoušet v praxi. Stačí se zamyslet nad tím, které úkony a kolik pracovníků provádí každý den. Tak například e-mailová komunikace je dnes běžnou součástí naší práce a většina zaměstnanců pošle za den až několik desítek e-mailů. Vedle toho organizují interní a externí schůzky, brouzdají na internetu a vytvářejí nebo používají různé dokumenty - od Wordu, Excelu až po prezentace v PowerPointu. Čas strávený touto pracovní náplní lze rozdělit na dvě skupiny. Jedna jsou produktivní činnosti, kdy se zaměstnanec věnuje reálně práci s dokumentem, vytváření obsahu, organizaci schůzek, komunikaci s partnery a zákazníky. Vedle toho pak existují neproduktivní činnosti, které mají režijní charakter, jako je otevření nové e-mailové zprávy, otevření nové schůzky, úprava existujícího dokumentu apod. Jak lze tedy reálně ušetřit čas s nástroji, které možná už ve svých organizacích používáte? Pojďme se na to podívat z pohledu nejrozšířenějšího operačního systému a kancelářské sady, které dnes využívá většina českých firem.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111