Objevily se například nové způsoby dovolání do kontaktního centra. V rámci snižování nákladů jak na straně provozovatelů kontaktních center, tak na straně volajících se více využívá alternativních kanálů pro kontaktování operátora. Ale patrné jsou i některé další trendy.
NOVÉ ZPŮSOBY KOMUNIKACE, HLAS ZDARMA, VIDEO
Využití bezplatné náhrady telefonování namísto klasického telefonního hovoru se v praxi ukazuje jako jednoduché a zároveň efektivní zlepšení. Tato forma vylepšení nevyžaduje velké změny v procesech kontaktního centra, taktéž náklady na nové vybavení a školení operátorů jsou minimální. Typickým příkladem je využití sítě Skype.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111