Domestikovaný dobrodruh. Tak sám sebe s nadsázkou nazývá Jindřich Melichar, spolumajitel a zakladatel společnosti Bushman, která vyrábí a prodává oblečení - jak jinak - pro "dobrodruhy".
"Dobrodruhem" nemusí být jen cestovatel, cílová skupina zákazníků je široká a věkově neomezená, od vědeckých pracovníků přes manažery až po farmáře. Všechny spojuje určitý životní styl, který se vyznačuje respektem k přírodě.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Kamila Jušková
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



