Dnes a denně je trh masírován reklamou, která je ponejvíce cílená na poselství "jedinečnosti cenové nabídky" - nízké ceny, akční zboží, výprodeje. Tento maloobchodní trh je dále modifikován nástupem internetových obchodů, které změnily chování zákazníků v některých segmentech. Výrazně to můžeme pozorovat např. v prodeji spotřební elektroniky, ale třeba i u cestovních zájezdů. Mohli bychom postupně jmenovat další a další kategorie, kde je nutné se zákazníkem intenzivně pracovat, získávat jeho přízeň. Jisté je to, že produkty a ceny se v podobných kategoriích srovnávají a akvizice nových zákazníků je o to náročnější.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



