Dnes a denně je trh masírován reklamou, která je ponejvíce cílená na poselství "jedinečnosti cenové nabídky" - nízké ceny, akční zboží, výprodeje. Tento maloobchodní trh je dále modifikován nástupem internetových obchodů, které změnily chování zákazníků v některých segmentech. Výrazně to můžeme pozorovat např. v prodeji spotřební elektroniky, ale třeba i u cestovních zájezdů. Mohli bychom postupně jmenovat další a další kategorie, kde je nutné se zákazníkem intenzivně pracovat, získávat jeho přízeň. Jisté je to, že produkty a ceny se v podobných kategoriích srovnávají a akvizice nových zákazníků je o to náročnější.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později