Emoční přidaná hodnota jako zdroj obchodního úspěchu 6 minut čtení Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje. Na poli práce s koncovým zákazníkem se tak odehrává vyostřený...
Emoční inteligence v tréninku prodejních týmů 4 minuty čtení V poslední době se odborná debata, zejména v USA, stále častěji zabývá "emoční inteligencí" jako vlastností, kterou musejí disponovat manažeři a...
Srovnejte si pracovní a osobní život 3 minuty čtení V posledních letech se v rámci své práce občas setkávám s řediteli a manažery, kteří trpí vyčerpáním. Přitom si říkám: Jak mohou řídit firmu a...
Co znamená Mystery Coaching 4 minuty čtení Při hledání nových cest, které vedou k rozvoji obchodu se zrodila myšlenka Mystery Coachingu - cíleného rozvoje kvality péče o zákazníka a...