Jak ukazují nejrůznější studie, čeští uživatelé využívají internet k nákupům rádi: 76 procent nakupujících v Česku před nákupem hledá na internetu, každý třetí český internetový uživatel již on-line nakoupil. A to vše se bude s trendem chytrých mobilů a tabletů ještě násobit. Mám radost, že si to podle všeho u nás začínají částečně uvědomovat i malé a střední firmy, alespoň to ukazuje studie "České firmy na internetové vlně", kterou v březnu zveřejnili český Google, agentura Millward Brown a Asociace malých a středních podniků a živnostníků. Výzkum ukazuje, že tři čtvrtiny drobných až středních firem považují internet za nástroj vhodný pro získávání nových zákazníků.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Taťána le Moigne
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



