Jak jinak by měla žena začít sloupek než nakupováním? Nesmějte se, nebude to o zkoušení šatů ani vybírání ledničky. I když vlastně taky. Fascinuje mě, jak internet a zejména vyhledávače nakupování změnily. Když jste šli do obchodu před 20 lety, hledali jste poučeného prodavače. Potřebovali jste se o výrobku co nejvíce dozvědět. Dnes je to často naopak, kupující ví o vyhlédnutém výrobku více než prodavač. A není to proto, že by prodavači byli méně proškolení. Důvodem je internet a jeho vyhledávače.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Taťána le Moigne
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



