Šťastný pracovník odvádí lepší pracovní výkony, z nich poté plyne také spokojenost zákazníka a nakonec i lepší hospodářské výsledky firmy, říká expert na štěstí v práci Alexander Kjerulf. Dánský "Chief Happiness Officer", jak sám sebe nazývá, radí firmám po celém světě, jak šťastné pracoviště vybudovat. Doporučuje ředitelům chválit podřízené, začínat porady pozitivní pětiminutovkou zdůrazňující úspěchy a zaměřit se na dobré vztahy v rámci týmu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jan Němec
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



