Jako manažer jste veřejnosti celkem utajený. Za posledních sedm let jste poskytl jeden rozhovor a nedávno jste prezentoval výsledky průzkumu mezi finančními řediteli. Jinak nic. Čím to? Ostýcháte se vystupovat na veřejnosti, nebo je nenápadnost vaším manažerským stylem, nebo máte jiný důvod?
To není o mé osobě, ale spíše o komunikační politice American Express směrem k veřejnosti. Nepotřebujeme propagovat firmu prostřednictvím veřejných vystoupení managementu. Pro svou práci nepovažuji za podstatné, nakolik jsem vidět v médiích. Pro náš byznys je důležitější, abychom byli blízko zákazníkům. A k těm máme vybudované jiné komunikační cesty. Je ale pravda, že do budoucna můžete z mé strany čekat větší otevřenost vůči médiím. První vlaštovkou je námi nedávno prezentovaná studie o názorech finančních ředitelů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později