Jako manažer jste veřejnosti celkem utajený. Za posledních sedm let jste poskytl jeden rozhovor a nedávno jste prezentoval výsledky průzkumu mezi finančními řediteli. Jinak nic. Čím to? Ostýcháte se vystupovat na veřejnosti, nebo je nenápadnost vaším manažerským stylem, nebo máte jiný důvod?
To není o mé osobě, ale spíše o komunikační politice American Express směrem k veřejnosti. Nepotřebujeme propagovat firmu prostřednictvím veřejných vystoupení managementu. Pro svou práci nepovažuji za podstatné, nakolik jsem vidět v médiích. Pro náš byznys je důležitější, abychom byli blízko zákazníkům. A k těm máme vybudované jiné komunikační cesty. Je ale pravda, že do budoucna můžete z mé strany čekat větší otevřenost vůči médiím. První vlaštovkou je námi nedávno prezentovaná studie o názorech finančních ředitelů.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



