Český spotřebitel je citlivý na cenu. Proto používá internet často k hledání levnější alternativy, myslí si šéfka českého Googlu Taťána le Moigne, která brzy oslaví šesté výročí ve své funkci.
V čem je český internet specifický ve srovnání s okolními zeměmi?
Co se týče firem, velmi rychle se zde množí místní start-upy, což nás velmi těší a věříme, že to není pouze sezonní záležitost. Google od začátku říkal, že chce pomoci Čechům do světa a start-upy s tím velmi úzce souvisejí. Proto intenzivně podporujeme tuzemskou vývojářskou komunitu. Start-upy mají přímý vliv na exportní potenciál Česka.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Taťána le Moigne
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



