Český spotřebitel je citlivý na cenu. Proto používá internet často k hledání levnější alternativy, myslí si šéfka českého Googlu Taťána le Moigne, která brzy oslaví šesté výročí ve své funkci.
V čem je český internet specifický ve srovnání s okolními zeměmi?
Co se týče firem, velmi rychle se zde množí místní start-upy, což nás velmi těší a věříme, že to není pouze sezonní záležitost. Google od začátku říkal, že chce pomoci Čechům do světa a start-upy s tím velmi úzce souvisejí. Proto intenzivně podporujeme tuzemskou vývojářskou komunitu. Start-upy mají přímý vliv na exportní potenciál Česka.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111